Μαζική ήταν η συμμετοχή εργαζομένων και αυτοαπασχολούμενων στην απεργιακή κινητοποίηση του Εργατικού Κέντρου Βορείου Συγκροτήματος Δωδεκανήσου που θέτει στο επίκεντρο τα προβλήματα της ακρίβειας και της εκτίναξης του κόστους ζωής, σε συνδυασμό με τα καθηλωμένα εισοδήματα.
Στην Κω, έγινε συγκέντρωση στην πλατεία Ελευθερίας και στη συνέχεια πορεία στους δρόμους της πόλης.
Η συγκέντρωση ξεκίνησε με ομιλίες από τον Πρόεδρο της Β΄ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου Κώστα Πατσίκα, από τον Αχιλλέα Χαλά εκπρόσωπο του σωματείου έκτακτου προσωπικού του υπ. Πολιτισμού , από την Πρόεδρο του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Α/θμιας Εκπαίδευσης Κω-Νισύρου Σεβαστή Μπίλλη. Ακολούθησε η κεντρική ομιλία από την Πρόεδρο του Εργατικού Κέντρου Βορείου Συγκροτήματος Δωδεκανήσου, Ιωάννα Λάμπρου.
Απεργιακές συγκεντρώσεις έγιναν στο νησί της Καλύμνου και στην Λέρο.


